Skip navigation

Ankenævnet på Energiområdets online-klage-platform Min sag lukker den 25. august 2020

27. maj 2020

Ankenævnet på Energiområdet overgår den 25. august 2020 til en ny online-klage it-løsning, og online-klage-platformen Min sag lukker samme dag

Den 25. august 2020 overgår Ankenævnet på Energiområdet til en ny online-klage it-løsning. Samtidig lukkes online-klage-platformen Min sag.

Online-klage-platformen Min sag lukker med virkning fra den 25. august 2020, og det vil efter denne dato ikke være muligt at tilføje/læse dokumenter eller kommunikere via Min sag.

Fra den 25. august 2020 overgår al kommunikation fra nævnet i verserende sager til at foregå via e-Boks.

Nævnets sekretariat har derfor udarbejdet artikler til henholdsvis forbrugere og energivirksomheder med verserende sager ved nævnet, så det er muligt at gøre sig bekendt med, hvad man skal gøre i forbindelse med overgangen til kommunikation via e-Boks, og hvad man skal gøre inden Min sag lukker.

Artikel til forbrugere

Artikel til energivirksomheder

vindmølle

Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev behandler vi dit navn og e-mail i henhold til persondataloven. Læs mere i vores privatlivspolitik.

Kunne du bruge siden?

 

 

Afgørelser februar 2017

Ankenævnets vedtægter

Tur til jylland version 2.0